Site Meter

torsdag 26 februari 2009

Torsdag

Strålande väder idag, så trist att bara få kika ut på det :/ Direkt efter jobbet ska jag kasta mig in till köping o köra ett salsapass, de är så kuuul :) Tränade lite me baby i helgen också, nu kommer vi äga dansgolvet :P Sen ska jag käka macdonalds me Matilda och Chalo som är hemma en sväng från oslo :)

Imorgon ska jag åka in till eskilstuna o shoppa lite efter jobbet, nån som ska med?

Sen hoppas jag att José kommer hit till sverige, i så fall kommer han på lördag morgon men de får vi seee, inget är säkert än.. kanske blir nästa helg eller så.

PUSS mina bästa

1 kommentar:

matilda sa...

hmm, skrev till honom på fejjan att vi ses där kl 18.20.... och blir de nå problem så får väl du och jag mysa på donkan då :) hihi

jag följer gärna med till stan imorron. weei.

puss