Site Meter

söndag 1 mars 2009

<3

Vilken otroligt bra helg det har varit, överraskande va? :P

I fredags blev det sovmorgon och ett besök på gymmet innan jag och matilda åkte in till västerås där vi shoppade både till oss själva och till camilla :) Sen kom José och vi käkade mat, han klippte sig och shoppade lite han också. Sen blev det sightseeing i kungsör som han tyckte var hemskt spännande! Sen blev det hemfärd till aspa beach där det blev mat och lets dance, en hel del godis och några öl för pappa och José :)

I lördags åkte jag in till Ikea och knallade runt, ville köpa hur mkt som helst innan jag kom på att jag inte har något hem att ställa in alla saker i :/ åhh vad drygt det är.. sen hämtade vi upp baby i köping och åkte hem och styrde upp oss för fest :P Min kusin och Josés vän Aman kom förbi oss och sedan åkte vi vidare till Matildas fina hus där vi hade en jävligt bra födelsedagsfest åt min gullunge :D Sedan blev det utgång i Arboga och det var faktist roligare än vad jag tänkt mig!

Idag har vi sovit länge tänkte jag skriva men de har vi verkligen inte.. mamma&pappa skulle vara barnvakt så barnen öppnade min dörr och knallade in runt nio tiden och säger "Lindha är ju visste hemma" Så där försvann våran sovmorgon.. Sen kom även mormor in.. hahah stackars baby :)

Imorgon är jag ledig igen, finns inte mkt att göra på jobbet nu men snart drar deklarationstiden igång då hoppas jag på heltid :) imorgon ska jag följa med mamma och pappa till badhuset med barnen.. ska försöka hinna simma lite motionssim och sola också!

Blir det tjejkväll imorgonkväll?

1 kommentar:

matilda sa...

tjejkvällen beror väl lite på när och om jossan tänker komma hem... :) har du hört nå??

puss.