Site Meter

fredag 20 mars 2009

Hej Gullgrisar!

Sitter just nu på Kafe caffe i mitt älskade oslo! Väntar på att Anna ska sova klart och att Erika ska komma hem från jobbet, ska nämligen hälsa på i mitt gamla mysiga kollektiv, ska bli såå kul :) Men hinner inte stanna så länge för ja måste släppa in en internetgubbe i "vår" lägenhet vid sjutiden.. o så ska jag överraska baby med god mat o lite annat hehe.. om ja hinner :P

Dagen har varit så skön, träffade maxi strax innan tio och vi knallade bort till elixia - vid ringnes park. Där tränade vi hårt -max kommer bloi världens bästa personliga tränare!! Sen blev det att slappa lite på deras spa :D o sen en promenad över stan hem till max där vi lagade lunch!

Nee nu ska jag börja packa ihop och bege mig hem till girlsen :)

Hoppas ni alla får en superhelg!!

PUSS

Inga kommentarer: