Site Meter

söndag 8 mars 2009

my baby and i

Ännu en söndagskväll på bussen. Den här ggn har jag iaf ett nytt batteri i min dator så det räcker hela vägen. Skulle ha kollat på film men har sovit ett tag. Helgen har varit asbra :) kollat film, varit ute och käkat, shoppat och pratat och planerat en del.. allt känns så bra och jag är så lycklig att jag har dig!

Veckan som väntar kommer bli mkt jobb, momsinlämning på torsdag! Ska jobba lite åt pappa hemma utöver det också. Kommer bli mkt träning och umgänge med girlsen också, fullt upp så som jag gillar det bäst!

i miss you <3

1 kommentar:

matilda sa...

det är S som ska dit. vet inte riktigt vad det handlar om än... men hon var lite nervös. :/ .. skrev till mimmi att det var hennes tur att ha tjejkväll och att hon skulle välja dag, men så skickade elin igår kväll o sa att vi skulle vara där och att hon skulle höra av sig om dag idag! så jag sa att det där får dom bestämma och prata om :D
pussss och välkommen hem