Site Meter

onsdag 4 mars 2009

onsdag


Idag är en bra dag.. igår höll jag på att gå under, berodde enbart på jobbet. Jag har så höga krav på mig själv och när något går helt fel så får jag ett sammanbrott, kände mig verkligen helt värdelös igår! Men idag känner jag mig ganska bra.. Men sammanbrottet förde med sig bra saker också.. tänkte över en hel del saker, ska ändra på en del och jag tog även tag i saker så att ja kommer närmare mitt mål.

Är extra glad idag för att ja och José bestämde två roliga saker igår :D Det får ni reda på snart måste bara få allt klart innan jag berättar hihi.

och mina naglar är superfina, så nu känner jag mig så snygg ;)

Aerobic ikväll, jag&tilda ska ge allt ikväll också!

PUSS

2 kommentarer:

matilda sa...

vilka fina bästisbilder jag ser överallt :)
puss

Lindha sa...

i loooove you