Site Meter

tisdag 19 maj 2009

tisdag

Hej gullisar! dagarna rullar på och tiden bara flyger iväg.
Det går bra på jobbet, eller bra och bra.. det funkar och dom säger att jag är flink men de tror ja inte riktiogt på... haha deras kassa är en djungel och jag tog för mkt betalt av två kunder idag - jobbigt som fan! Man varvar mellan att stå i köket och i kassan och jag trivs bäst i köket men om ja lär mig kassan ordentligt kommer jag gilla kassan bättre för matlagning ä'r ju inte min starka sida.. det är en hel del att komma ihåg där inne..

så för att sammanfatta det är svårare än jag trodde, verkligen!! men jag ger mig fan heller, ja ska lära mig detta och ja ska bli grym! :) är ledig imorgon då ska jag fixa nytt skattekort och lite annat. På torsdag är det röd dag så då är jag också ledig sen jobbar jag på fredag igen!

tjejer, imorn kommer ja skriva lite mer känslosamt på vår egna blogg!! jag saknar er <3

pussar i tusen

1 kommentar:

Elin sa...

Gumman! du kommer ju å bli grym på jobbet! Å med den inställningen du har så fixar du allt! :D saknar dej! Puss