Site Meter

måndag 15 juni 2009

Måndag

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet sen ätit och duschat, ni ser vilka bra rutiner man har när man jobbar kväll, blir så sent med allt. Men jag är ju en kvällsmänniska och att sova till elva varje dagtackar jag inte nej till :P men imorgon börjar jag klockan nio( till fem) så då måste jag palla mig upp vid åtta.. puuuh!

Jag är så glaaad och lycklig idag för jag har nämligen blivit moster IGEN :D mimmi och jocke har fått en liten son sent igår kväll :) Det är ju helt underbart!!!!

Helgen har varit helt kanon, i lördags blev det myskväll hemma, baby hade lagat mat - hur gott som helst och hyrt film! Sen i söndags hängde vi på akler brygge åt glass, käkade på lektaren, sen blev det grillning i parken med ett helt gäng - trevligt som faaan.

neehee nu tjatar karln jag är tydligen seg igen vi ska till deli de luca nuuuuu.

pusss

Inga kommentarer: