Site Meter

torsdag 25 juni 2009

torsdag

ær på jobbet nu ja, chillar lite ;) står i restaurangen idag men gabriel ær nere på kontoret så jag tar både mot bestællningar och lagar maten det ær kuuul och det funkar bra sånna hær dagar nær de inte ær så stressigt :) imorse var jag nere på stan och fixade lite presenter till min hemgång, syrran fyller 30 och saga fyller 4!!! Fick gå runt halva oslo før att hitta en bank som var øppen också, men de var det vært, før jag fick reda på att mina norska skattepengar har kommit :D Sen blev det lite lunch (bagels and juice :P) och stek i parken innan det var dags att gøra sig iordning før jobb.

baby ringde nyss och sa att han fick ledig så han ska med till sverige, ær såååå glad just nu :D ska ju sjælvklart umgås me mina giiiirls hela fredag och natten till lørdagen iaf men sen ska ælsklingen med på min systers 30 års fest :D happy meee.

jag saknar er men imorn ses vi :D ska krama sønder er!!!!!

2 kommentarer:

matilda sa...

bagels and juice... aaaaaaaaaaah.

kul att joooose ska med... kanske han kan få se t-bryggan? :D på söndag eller måndag.

Lindha sa...

han åker hem på søndag.. men han kanske hinner dit en svæng, ja ska iaf dit :D