Site Meter

tisdag 28 juli 2009

Tisdag

Då var man back in aspa beach :) jossi hämtade mig i örebro igår och så drog vi på Liams 2 års kalas, det var hur kul som helst, vi blev två små barn.. hoppade studsmatta, gungade, åkte minitraktor, läste böcker osv :P Sen blev det en sväng hem till aspa och göra lite av mina sysslor.. tur att jag släpade runt en stor vattenkanna runt hela trädgården och att det ösregnar 10 min senare!!! Vi gled vidare in till kungsöööör och drog en maistro, KYCKLINGSALLAD! För vi ska ha världens nyttigaste vecka ;P fast sen kom lite grabbs över till jossan och på något vis hamnade vi på macdonalds strax innan tolv, fast jag tog "bara" en milkshake hihi.

Nu har jag iaf varit ute och sprungit, första ggn på 100 år känns det som! Ska jobba lite åt pappa nu och sen ut och plocka hallon innan dom ramlar av, de är egentligen matildas jobb ;P men ja vet inte om dom sitter kvar tills imorn asså?

Vid två tiden ska jag ut på äventyr med tjejerna, tror de blir en sväng till eskilstuna och ikväll ska vi festa hos sandra och sedan dra ut på harrys :D

see you

1 kommentar: