Site Meter

måndag 1 mars 2010

Måndag

Idag har allt känns såå tungt, såå tungt! Jobbet har varit väldigt svårt, och tankarna har flugit runt om jag verkligen kommer att klara det och när jag börjar tvivla på mig själv blir allt galet :/ med det kommer andra saker, hemlängtan och annat jobbigt!

Gick upp till gymmet innan jag åkte hem, kändes lite bättre efter träningen men bäst kändes det att träffa max, jag har ju faktist en av mina bästa vänner här... och vad skulle jag göra utan max? en stor maxkram, att få spy ut hur man mår och få höra en massa kul skvaller från max helg gjorde mig på lite bättre humör iaf! Taack bästis för att du alltid ställer upp på mig!

var i nya lägenheten igår och det känns bra, vill bara ha allt klart! Mamma&Pappa kommer med mina saker i helgen så om nån kär vän vill överraska och inreda lägenheten med mig så kanske det finns nån plats kvar :)

6 kommentarer:

matilda sa...

hade vart nice, men jag jobbar tyvärr i helgen :(
attans.
puss

Mimmi sa...

ÅÅÅh gullet! Jag had SÅ gärna åkta med din päron, men jag ska sjunga på två dop i helgen, både lördag o söndag :(. Fanfan... snålskjuts till Oslo hade man ju inte tackat nej till liksom. Men SNART, så fort vi kommit lite iordning i huset så ska jag komma till Oslo o mysa med dig!!! PUSS!

Sandra sa...

Du klarar jobbet! Det vet jag att du gör, du är ju grym på det du gör ju!! Alla har ju svackor och ibland tvivlar man riktigt ordentligt på om man verkligen är rätt person för sitt jobb. Men så är det i alla yrken tror jag. Du fixar det!! Jag längtar efter dig också som en TOK! Längtar efter alla mina vänner! Har inte träffat någon på 2 veckor ungefär :( Vill bli frisk nu! Puss min fina Lindhi!

Tess sa...

Upp med hakan, i helgen kommer lilla mamma o då blir allt bra vet du =)
Ang jobbet så har du klarat värre saker det vet du , jag hänger inte ut nån på nätet men du vet vad jag menar - proppdojjor ;-)
p&k

Malin sa...

jag blir helt tårögd när jag läser! jag hade så hiimla gärna velat följa med i helgen, men jag jobbar :/
jag förstår om du känner att jobbet är svårt, det är inte konstigt, det är svårt! men jag vet att du har erfarenhet och kunskap och en jävla vilja att lyckas!
tänk på våren gumman och att det kommer ljusare tider. jag tror alla är inne i en svacka såhär års med förkylningar och mörker. då spelar det ingen roll om man är i oslo, stockholm eller kungsör! du är en positiv människa med massor av härlig energi! försök att se det lilla som är bra, det vet jag att du kan!

älskar dig!

Lindha sa...

tack för alla fina inlägg, blir varm i hjärtat när jag läser! tack för att ni finns!