Site Meter

tisdag 14 december 2010

Tisdag

Denna tisdag har varit helt ok för att vara en tisdag. Jag har annars lite svårt för tisdagar, vet inte varför.. Måndag är alltid en bra dag, en nystart o jag brukar vara full av energi men sen kommer tisdagen o jag är så omotiverad till allt. Sen när de är onsdag är jag fulltankad med energi igen.. hahah allt sitter ju säkert i mitt huvud! Men de är bra att gå på lågvarv någon dag också så att man kan tanka energi o prestera riktigt bra resterande dagar i veckan ;) Så därför försöker ja alltid att inte boka in något viktigt på tisdagar.

Imorgon är det en viktig onsdag, jag ska på Adra Match kurs, det är avstämningsprogramet jag skall vara ansvarlig för! Ska bli spännande till tusen!

Vad kan jag mer berätta för er?
Jooo i helgen blev jag helt kanoners, jag fick en typ av karatefylla ;-) Vi firade fina Stina som blev 25 år igår, en toppenfest även om ja inte kom ut på krogen hahha... Men kul de hade jag, så himla kul! Mådde lite sämre på söndagen dock.. hihi. o även min blåslagna kropp!

Igår var vi ute o åt o firade Stina lite mer, o då blev det visst lite vin åsså :P
Men idag har jag varit så duktigt har sprungit 7 km (skulle ta en mil men fick så ont i ett knä.. men maxen säger att mina knän måste vänja sig succesivt att springa längre så fick nöjja mig med 7 :P) o nu håller ja på o tvättar o lagar o bloggar o.... ;)

Nu kommer snart min lilla karl hem som jobbar heeeeela dagarna så då ska jag slå igen datorn! o ladda inför min viktiga morgondag, jag må va på topp om ja ska fixa en avancerad kurs på norska i ett dataprogram jag aldrig använt.. Men jag SKA och jag KAN! Mot TOPPEN ska jag :D och DU med!!!!!!

2 kommentarer:

matilda sa...

lycka till :)
du gör mig stolt! <3

retzina sa...

Å mitt hjärta jag tänker på sig hela hela tiden!