Site Meter

lördag 30 juni 2007

Fredag

Imorse försov jag mig, har känt att det varit på gång hela veckan. varit sjukt pigg på kvällarna o döslut på mornarna. Men snabb som jag är gjorde jag iordning mig på fem minuter, vilket vill säga inte alls o kom i någorlunda tid iaf. käkade en god lunch med mamma i köping o dagen flöt på bra.. fick in tre nya kunder idag o har två liggandes, lite halv stressande. jag som är världens kontrollfreak o måste ha koll på allt känner att jag inte har någon koll.. men tydligen går det inte att planera så mkt, så jag måste nog släppa lite på den biten, kunderna lämnar in när de har tid o jag får rätta mig efter det o ge dom bästa service vilket betyder att alla villa ha sin pärm gjord först..

Lekte med saga i två timmar, världens bästa avkoppling.. vi plockade smultron, gungade o lekte i sandlådan :)
å imorgon fyller min gullunge år, kolla i dagens tidning, sötaste ungen :)

Nu ikväll har jag kollat på film me samuel o matilda, the holliday såklart.. femte gången :) imorgon ska jag träna me samuel på city gym, ska bli kul.. sen äre kalas för älsklingen o efter det har min syster 25 års fest :)

Inga kommentarer: