Site Meter

måndag 2 juli 2007

Malaviiiiiva

Lördag

Var först o tränade på citygym med samuel, jätte fint gym :) o jag måste också berätta att jag vann våran tävling haha :P Sen vare kalas för Saga, jätte mysigt.. finns bilder i bilddagboken! Efter det hade min syster 25 års fest, tilda kom o festade me mig o samuel den stackarn var nykter.. blev lite lätt berusad.. :) Samuel skulle hämta Chris i örebro 3.40.. så ja ställde upp o skulle vara vaken.. tittade på en jättekonstig film o såklart somnade jag, men kvällen var trevlig :)

Söndag

Var på Tuna Park me Elin o shoppade massa fint, hängde sedan hos mina föräldrar o sen kom jossan hem till mig :)

Måndag

Fått sjukt mkt gjort på jobbet, känns bra. Sedan hämtade jag Saga på dagis o vi åt mellanmål o myste lite. Efter det tog jag o mamma en springtur o sen myskväll hos mimmi, gav henne en examenspresent lite i efterskott... :) o nu SÄNGEN.... ska bara boka min resa till frankrike först, kommer åka den 8 juli o komma hem den 11.. sen blire Gotland den 17. jag längtar!

Sänder en tanke till mina favoriter som är på cypern, önskar att ja var där hos er <3

Inga kommentarer: