Site Meter

tisdag 12 juni 2007

Nu börjar livet det hårda livet..

Att jobba är något jag aldrig tyckt om, men pengar har däremot alltid intresserat mig :) Jaa imorgon börjar jag iallafall på nya jobbet. Som ekonomiassistent på en redovisningsbyrå i Valskog, jag kommer ha 42 momskunder att hålla ordning på och bokföra varje månad. Om jag är nervös... ? ja som fan. Men har jobbat där lite nu i vår och känns som om jag kommit in i det.. lite iallafall sen att jag ska fixa allt själv from augusti känns ju inte allt för bra. Men allt löser sig, får vi hoppas :)

Idag har jag setat i skolan och gjort det sista på vår uppsats, eller Marcela ska fixa sista biten imorgon.. sen är vi förhoppningsvis klara.. skönt. Har även tagit en promenad med tjejerna, varit hos Jossans föräldrar och kollat på valparna - sååå söta och kollat in Mimmsans nya lägenhet, den var så fin. Nu vill jag flytta ännu mer... ska ringa på några lägenheter imorgon. Min plan var ju att skaffa kille som hade världensfinaste lägenhet, men dom verkar ju inte växa på träd haha.

Har även försökt planera vår sommar lite men det ända som är glasklar är vecka 29 på Gotland med tjejerna, sen kommer jag åka till Cypern och hälsa på älsklingen - ja vi är sååå kära :) haha och sen en resa till Franska rivieran där syrrans pojkvän har sommarhus.. har bara tre veckors semester och där rök dom.. men inget är klart än, brukar ju ändå aldrig bli som man tänkt sig.

Inga kommentarer: