Site Meter

onsdag 13 juni 2007

Onsdag

Dagen har gått över förväntan, trodde timmarna på jobbet skulle sega sig fram men de gick faktsit väldigt fort. Vi jobbar bara sju timmar nu på sommaren. Börjar klockan åtta, sen har vi frukost mellan halv tio till strax innan tio, sen jobba fram till tolv, då åkte jag hem till mamma ( 800 m) fick mat o tog ett dopp i poolen ( känns som om det kommer bli så fler dagar =) ) sen jobba två timmar till klockan tre då det är fika o sen återstår bara en ynka timme. Sen att jag ska jobba såhär i tre veckor i sträck orkar jag inte tänka på, men försöker vara jätte positiv haha tror att det märks :)

Efter jobbet åkte jag till mamma o pappa igen o fick lite mer mat o sen tog jag en springtur i skogen innan regnet kom. Åkte efter det hem till Mimmi o Jocke o lekte lite me dom :) o nu sitter jag här o myser med en filt o chips o festis, o en alldeles ny cosmopolitan... älskar när den kommer.. så ikväll blir det mys. Massa bra TV också!

Inga kommentarer: