Site Meter

lördag 16 juni 2007

uhhh... har mått bättre än vad jag gör idag. Blev som vanligt alldeles för vilt igår :) dum som jag är så åt jag varken frukost eller middag igår utan bara en macka som lunch.. kände mig inte hungrig som vanligt. Kvällen började iaf hemma hos nykan, jätte trevlig förfest. förutoom att jag snubblade över en jävla massa stolar o flög i marken, jag flög verkligen haha. shit vilken syn det måste ha varit.. kul att jag är bra på att roa folk :) matilda o jossan var som tur också alldeles för fulla, tilda iaf jossan var nog mest cp.. ;) dom kom ut i gummistövlar o låg o porra på en motorhuv... haha! Ja resten låter vi nog vara osagt.. härdanefter ska jag ta det lugnare.. väldigt mycket lugnare! eller iaf efter sommaren :) ikväll har pappa firmafest så det kommer cirka 33 personer hit.. o ja ska servera o vara trevlig hela kvällen... huuuu. sen kommer samuel hem så ja hoppas på att få träffa honom, bästa baby :)

Inga kommentarer: