Site Meter

torsdag 14 juni 2007




Dagen började med att jag försov mig, stängde av klockan och somnade om.. Hann iaf i någorlunda tid till jobbet. Fick sms av mamma att hon skulle bjuda på våfflor till Lunch. Var hur länge sen som helst sen jag åt det.. jätte gott :) Sen fick jag o syster med oss bullar o godis ner, kommer snart att rulla fram.. efter jobbet åkte jag direkt till dagis o hämtade Saga, världens härligaste unge. Sen käkade vi mellanmål o gick ut o lekte ett tag. Hon är väääldigt aktiv o jag blev helt slut... fick mat hos syster o gick sedan ner å mötte Linn vid fotbollsplan o kikade på en match. Eller en halvlek eftersom det var världens storm..
Nu har jag nyss dammsugit o städat upp lite o ska lägga mig i soffan o slappa, måste försöka komma i säng i tid idag.. imorgon ska jag åka med min syster när hon ska till en kund i köping, dom har ett helt annat bokföringsprogram så ska försöka lära in det systemet.. jag o datorer - illa.. får väl se hur det går, har hör att dom har mkt choklad iaf haha :P

Imorrn blir det fest i arboga, kommer nog bli himla kul... nån som vill hämta oss?=)

Inga kommentarer: