Site Meter

onsdag 25 juli 2007

Gotland

UNDERBART kul har vi haft, inte lika mkt tur som förra sommaren dock, då vi bara råkade hamna på VIP avdelningarna varje kväll. Men det var kul att alla brudar var med o att inga större bråk inträffade, tror inte att de var nå tjaffs alls faktist bara lite snäsigt.. men vafan de får man ju räkna med :) kunde dock varit varmare också eftersom typ ingen hade med sig vinterjacka o det skulle ha behövts några kvällar hahha.. jag hänvisar till bilddagboken för mer info om kvällarna ;)

Imorgon åker jag, jossan, tildao camilla till sthlm o fotar oss lite, ska bli kul.. sen blire lite käk på sturehof troligtvis o en drink slinker nog också ner.. ;)

börjar snart jobba o det känns drygt o nervöst.. men jag hoppas att det ska gå bra o att jag kan sköta de mesta utan syrrans hjälp..

nej nu ska ja hoppa ner i soffan igen o mysa med min jossis!

Jag vill ha dig på ett syndigt sätt weeeeeey ;P

Inga kommentarer: