Site Meter

torsdag 26 juli 2007

torsdag

så sjukt kul att ta bilder igår, fotografen var så braaa :) o alla så söta o snälla. blev sminkade med massor av smink, läskigt eftersom jag oftast bara har mascara, solpuder o läppglans, men nu jävlar ska här sminkas :) köpte massa smink och ett linne.. sen käkade vi på sturehof och tog en drink.. så jävla gott :)

idag sov jag till tolv, hur ska det gå när jag börjar jobba på måndag? vänt på dygnet helt..
sen städade jag lite eller plockade upp allt från golvet tog ett jävla tag :) nu harjag nyss ätit hos M&P, väntar på att saga ska vakna så att ja kan åka dit o gosa, har saknat henne så mkt på gotland.. hur mycket känns det inte i hjärtat när hon kommer springandes och slänger sig i ens famn när man kommer dit, det är riktig kärlek :) hoppas på att hon o jag ska hitta på nått kul i helgen innan jag börjar jobba, förslag på kul saker för en två åring, hör av er..

ska handla hem lite mat också så att jag slipper åka en o en halv mil till M&P o äta varje dag hihi.. sen ska jag hänga me tilda vi ska ta en power walk, känns som om träningen legat på hyllan ett tag. ikväll äre ju en bra film också, glömt namnet nu men blir nog jag o cissi i min soffa ikväll =)

Inga kommentarer: