Site Meter

tisdag 14 augusti 2007

Dagens schema

idag blir det en fika med mamma ute i solen efter jobbet, sen hem o städa undan lite innan tjejerna kommer o vi ska mysa hos mig. inte bra att sitta framför en dator hela dagen.. har hittat massor av saker jag vill beställa.. jacka, stövlar, bärbar dator, mobil, ipod, digitalkamera, massa böcker, soffa, soffbord, säng och träningskläder.. så lätt att bara knappa hem från nätet känns inte änns i plånboken..

ska beställa soffa, dator, soffbord o säng nästa månad.. det andra kan ja ju överleva utan men det kliar i mina fingrar... skärp dig nu Lindha!

Fast när jag tänker efter så behöver jag den där jackan o stövlarna, men resten får jag klara mig utan helt enkelt.

Nu slutar jag, ännu en dag är avklarad o det går ju riktigt fort det här :) imorgon är en spännande dag.. återkommer med info :)

puss lovers <3

Inga kommentarer: