Site Meter

onsdag 15 augusti 2007

onsdag

idag är det vääldigt lungt här på jobbet, momsen ska in på fredag o det är avslutat o klart, nu är nästa deadline den 12:e september.. så fram till september börjar kommer jag ha det väldigt lugnt.. skulle gärna åka ner till cypern o hälsa på maxie, men min ekonomi vill inte riktigt som jag vill o eftersom jag måste innhandla en himla massa saker till nya lägenheten nästa månad känns det som fel tillfälle att åka, men kanske i okt? :)

idag har jag o mimmi vårat första pass för hösten, ett helt nytt pass.. har bara två block än så länge, grymt roliga block tkr jag. sen har vi gjort ny uppvärmning o nedvarvning.. kommer bli grymt :) men innan det ska jag hinna till opikern o kolla min syn o till lottornas hudvård för lite ansiktsvård.

imorgon rix fm festival i eskilstuna, sen är ju veckan nästan slut, o nästa vecka får gärna gå ännu fortare.. <3

Inga kommentarer: