Site Meter

fredag 10 augusti 2007

fredag

Jobbet har gjort så att jag blivit beroende av loka och post-it lappar.. ja det är sant, dricker hur mkt loka som helst och hela mitt skrivbord är fullt av kom ihåg post it lappar o i alla pärmar, fika rummet, min väska.. helt crazy.

äntligen helg, jag har en vision av hur jag vill att den ska bli.. nu äre bara att hoppas att den blir så. har även funderat ut en vision över mitt framtida liv, känns som om ja vet precis vad jag vill o den känslan brukar jag inte känna ofta, men nu är jag rätt säker, synd bara att den innefattar andra människor som också måste vilja samma sak.

nu ska jag öppna ännu en loka o skriva ännu en post it lapp "ring eller messa jossan ang. helgen"

jag tror att jag vill lite för mkt.. lugna dig nu lindha.

Inga kommentarer: