Site Meter

torsdag 9 augusti 2007

Torsdag

veckorna går så fort, nu äre snart helg igen :) igår brände jag jätte bra skivor hos min kusin o sen tvättade jag kläder o städade min lägenhet o det behövdes verkligen som vanligt... idag ska ja åka med mamma o pappa o hälsa på min farmor o farfar, sen promenad med tjejerna! imorgon blir det lungt med film o mys (?) o på lördag är det fest i bröderna decks sommarstuga, var riktigt kul där förra året :) antagligen utgång i arboga också.. beror på om man orkar träffa alla som troligen ska dit.. weeey.

kan tyvärr inte arbeta för tillfället eftersom vårat program har kraschat.. men hjälp är på väg, hoppas inte att det var något som jag gjorde som gjorde att det kraschade.. :/

är själv på kontoret idag också även imorgon förmiddag, så kom o överraska mig :)

Inga kommentarer: