Site Meter

fredag 24 augusti 2007

Fredag :)

ja äntligen är dagen här, FREDAG! finns det någon som älskar helger mer än jag? tveksamt. idag är ja ensam här på kontoret, har fått läsningsjobb, vilket innebär att jag ska uppdatera mig inom de nya skattereglerna för tillfället ändras som bara den, nu ska vår nya regering börja tillsätta de nya lagarna.. 1 juli kom en himla massa nytt som kommer påverka oss här men den 1 jan blir det ännu mer. tror att de kommer bli riktigt bra iaf. så mellan läsningarna hamnar jag här, har kollat igenom asos, aftonbladet, topshop, zara, la redoute, veckorevyn, facebook, bilddagboken o läst alla bloggar som jag följer slaviskt... ska radda upp dem en annan dag.

så kvällen ser ljus ut, kräftskiva hos henke&matilda? tror att de är spikat nu.. synd bara att kräftor inte är något som jag äter, men vad sägs om chips?
har faktist tagit tag i mina dåliga matvanor trot eller ej, idag åt jag frukost. weeey... :) nu ska det tränas o ätas bra, nu ska vi i form, så här har jag o tjejerna planerat höstens träning:
mån- reagga ( dans )
tis- simning
ons- aerobic
tors- simning
fre- chips(?)
lör- promenad
sön- core

får väl se hur detta ska gå, men är så sugen nu.. gäller bara att hålla motivationen hela långa mörka vintern.. bävar inför november, jävla hatmånad, som måndag varje dag hela veckan!


-----------------------------------------------------------------------------------------------

det är en speciell årsdag idag, inte någon positiv dock, många år sedan, men de är svårt att släppa o såklart kommer hjärnan in på dessa tankar idag.. du ska veta att jag inte glömt o kommer inte göra det heller, Aldrig mer.. Aldrig mer!
Jag är starkare nu!
------------------------------------------------------------------------------------------------

Inga kommentarer: