Site Meter

lördag 1 september 2007

Fredag

dagen har gått galant, inga misstag på jobbet idag, grattis Lindha! Efter jobbet var det fika hos mamma med syster o hennes familj o mormor o mormors syster, jag hann ta en klunk saft o en tugga av min bulle innan saga tvingade mig att dansa.. sötnöt!

Åkte därefter in till köping o mötte upp mimmi, vi kikade lite på intesport o jag beställde aerobic skor o ett par träningsbyxor, asschyssta.. dom kommer bli perfekta på raggan! sen åkte jag hem till kusin o väntade på att hans kulle duscha innan vi åkte upp på stano handlade mat o godis .. sen blev det film, först blades of glory.. den var kul! efter det blev det next o den var jävligt grym... den är inte lik någon film jag sett förut, speciell men jävligt bra, se den :)

Nu ska jag snart krypa i säng med min bok, yeah livad fredagskväll va?
imorgon ska jag in till tuna park o se min bästa tilda gå modevisning, du kommer passa på catwalken.. det är ju där du hör hemma ;P

lots of love to all of you // yours yoki goldie

Inga kommentarer: