Site Meter

torsdag 30 augusti 2007

väntar på sex...

..and the city


Sitter här o halvsover... Har varit o dansat me tilda idag igen.. vi testade på house, går inte att förklara den dansstilen, var sjukt grymt, så snyggt såg det ut.. kanske inte jag eftersom ja inte satte alla stegen.. gick sjukt fort! var jävligt svårt men så snyggt, iaf när instruktören dansade han var sjukt grym! men vi har bestämt oss att bara gå på raggan, kansnke tar house nästa termin :)

hmm.. vad har mer hänt idag? vi har inte haft nå internet på jobbet pga av världens åskväder i onsdagskväll, slog ut våra telefoner, fax o nätverk.. inte så bra. Sen har jag lekt me saga, min lilla älskling... :)

nu är det bara 5 min kvar att innan det börjar weeey.

gick jävligt bra att hålla i passet igår, fick en sån jävla kick o blev så intensiv att ja glömde vatten pausar, stackarna.. tur att de vågar säga till :) idag har ja problem att gå igen, my ass hurts... men ja vill ha en speciell muskel där, en som jag vet att någon annan har hihi ;P så det får göra ont!

imorgon är det fredag, funderar på att åka till kusin o kolla film, eller har någon annan ett bättre förslag?!

nu börjar det, äntligen :)

Inga kommentarer: