Site Meter

onsdag 29 augusti 2007

jag är en mother fucker

Dåligt :

jag gjorde nyss ett misstag, ett misstag som jag inte skulle ha gjort, en påminnelse som jag skrivit på en post it lapp men efter 10 fakturan satt jag i helt andra tankar o glömde bort det som var viktigt o sparade skiten utan att ha ändrat fakturanumret, VAD BRA LINDHA! nu går det inte att ändra eftersom de här jävla cp programet är helt jävla cp. ahhhh vad jag blir arg på mig själv.. nu får ja snart gå in till chefen o skämmas o berätta att jag glömde bort det sista han sa till mig innan jag började med uppgiften. FAN! ibland önskar jag att jag stod på stan o sålde korv o det hemskaste som kunde hände var att nån fick ketchup iställer för senap.

Bra eller dåligt?:

Sex and the city ska börja sändas igen, halv tolv på vardagskvällarna.. alltså kan ja inte komma i säng före 12 någon dag fram till jul eller så... det går ju inte att missa, tidernas bästa program, har mejlat tv3 ungefär 1000 gånger o bett dem om en repris o nu kommer den.. precis när jag bestämt mig förr att ligga i min säng senast 11 så att ja kan vara pigg o koncentrerad på jobbet, så att ja inte gör NÅGRA JÄVLA MISSTAG. menmen.. är så glad att det börjar, men fanns det ingen annan tid?! mejla tv3 igen kanske, är ju värt ett försök.. att lägga höstens populäraste repris på sämsta sändningstid kan väl inte vara rätt...

ne idag är jag sur så de sååå

Inga kommentarer: