Site Meter

måndag 27 augusti 2007

update!

två inlägg på en dag? okej ja erkänner jag har trååkigt! har gjort allt jobb som fanns o chefen är ute på jobb, vill inte ringa o tjata på han att jag redan är klar.. han borde komma tillbaka när som helst men tills dess roar jag mig på nätet, shit värsta nätfreaket - weeey.
Lite onödig info för att mildra min tristess

- jag vill se filmen pledge this

- jag vill ha sex and the city, L-word o one tree hillboxarna

- jag vill att desperate housewifes och greys anatomy ska börja igen

- jag vill inte vara trött på mornarna

- jag vill ha en höstkappa, massa klänningar, koftor, stövlar o pumps

- jag vill läsa min bok, 3an i serien gossip girl.. sjukt bra.

- jag vill dansa hela nätterna

- jag vill arbeta i sthlm, göteborg eller någon annan större stad, london vore heller inte fel.. iallafall ett tag, innan man skaffar barn o vill komma tillbaka hit.. flörtar me marcela nu som nyss fått jobb på en redovisningsbyrå i sthlm, hon är grym! Fixa fixa haha.

- jag vill ha ett hus utomlands o bo där nov-feb..

- jag vill ha min nya lägenhet nu

- jag vill ha en hundvalp, o någon som går ut med den när de är mörkt

-jag vill kunna shoppa obergänsat

- jag vill äta nyttigt varje dag o inte vara sugen på godis

- jag vill åka till sälen i vinter, inte bara prata om det som alla andra år, utan åka på riktigt... hör ni det nu era as :P

- jag vill ha en kock

-jag vill ha en cykel utan punka

- jag vill att min bil alltid ska vara ren

- jag vill aldrig bli bakis

okej ja skulle kunna fortsätta hur länge som helst men nu hör ja en bil, hoppas de är kent som kommer o överöser mig med jobb.. eller någon trevlig kund som vill ha lite fika. o självklart vill ja ha fred o så också hihi

I still feel your touch in my dreams

Inga kommentarer: