Site Meter

lördag 18 augusti 2007

Väldigt skön dag, fick sluta lite tidigare på jobbet, vilket ledde till att ja elin o tilda kunde gå på stan lite längre, i like that :) köpte iof bara benvärmare o en typ mössa (?) ashett iaf :) sen käkade vi o pratade om massa viktiga saker som vanligt haha. Nu har jag haft en egokväll.. köpte godis.. haha jag o elin vi är ju bara sååå bra, blev lite pinsamt godis köpande.. inget man kan skriva om här, men störda är vi... weeey vi sätter punkt där. sen har ja iaf tagit ett långt varmt bad med hårinpackning o en bra bok, kollat på en film, fixat mina naglar o lagt en ansiktsmask, nu ska jag smörja in mig med brun utan sol o sedan krypa till sängs.. kände att jag ville vara för mig själv ikväll o bara vara ego, men om det varit möjligt att träffa en speciell person ikväll så hade jag sagt ja till det, too bad att det inte går.. ;/ miss you..

sängen nu..

Imorgon fyller älskade kusin 20 år, festen börjar kl tre..
hur ska detta sluta för mig?

o JOSSAN kommer hem imorrn, love her the most

Inga kommentarer: