Site Meter

fredag 17 augusti 2007

FREDAG

Älskade fredag, tack för att du kom!

Måste börja med att berätta hur huimla kul det vara tt köra vårat pass i onsdags, vi var så taggade att benen bara studsade.. det skulle vara utegympa o regnet öste ner, så ingen kom, då fixade jag nycklar till gympa salen o jag, mimmi o tilda körde inomhus o jävlar va vi körde.. så himla kul.. blev iof mkt dans också, bästa skivan ju :) fick världens adrenalinkick o kunde inte somna förrns två natten mellan ons o tors.. hihi.

Rix fm festival igår i spööööregn, åkte hem precis när ola skulle in på scen men hann se hans otroligt snygga nylle iaf.. så het, men ja vet nån som är hetare :) hihi.. danny var också grym, ett minus att han hade mysdress på sig bara, känns inte så seriöst kanske.

Nu har ja nyss kommit hem från en kund, jätte trevliga, fick först frukost fast jag försökte säga ifrån sen en jävla massa godis o precis innan jag skulle åka tvingade dom i mig mac donalds, de tyckte att ja behövde äta, men ja försöker minska på maten haha galna gubbar :)

efter jobbet ska jag åka till stan med girlsen.. sen mys me film ikväll! Fest imorrn... är jag sugen?

Inga kommentarer: