Site Meter

fredag 21 september 2007

bubibubi

Nyss har jag ätit en jätte god lunch, thaibuffe, med mamma tess, saga&liam! saga är så söt, när vi sitter o äter säger hon plötsligt "Saga är Lindhas discotjej" hon kommer ihåg allt man säger.. både bra o dåligt.. förra veckan sa hon.. "Nästa år saga ska med lindha till gotland" råkade visst säga att hon skulle få följa med nästa år när hon grät förtvivlat för att jag skulle vara borta i fem dagar! Åh jag älskar henne, men de vet alla vid de här laget tror jag :)
dagen har gått i ett, har massor av jobb.. kom två kunder till imorse.. känner mig lite stressad eftersom ja ska sluta fyra idag o "bygggubbarna" kom in här o fikade med mig imorse eftersom jag var helt ensammen så då tog fikan väldigt mkt längre tid än vanligt blev även sen efter lunchen.. så känns inte bra att dra tidigare också, men får jobba igen nästa vecka!
gaaaah nu ska jag sluta snacka skit o jobba på :P snaaart sthlm, ska bli kuuuuul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har insett att det är dåligt med kommentarer till din blogg! Saknar dig faktiskt o skulle uppskatta ett besök! :D puss på dig // ida