Site Meter

måndag 24 september 2007

Helgen

Fredag
Vi åkte bil upp till sthlm, alexs körde.. haha askul bilfärd, hon körde en ny BMW o hade sexans växel, blev lite fdryg om den o en jävla mssa race me massa grabbaro trot eller ej vi vann de flesta, o deras miner vars å sköna :) Alex är grym på att köra, vi diggar dig som sagt hihi. Väl framme började vi dricka direkt, lite väl fort kan tilläggas, de kom en jävla massa folk o alla hade med sig alldeles för mkt att dricka så j&jossan fick i oss väldigt mycket mer än vi skulle.. shottade ren sprit o jag som varjken tål sprit eller knappt shottar något som är gott.. vad fan sysslar vi med lixom? jooo jag blev medlem i hammarbys huliganliga, det var därför.. haha mmm sen somnade vi o de flesta drog för att sedan komma tillbaka o härja så att jag blev så jävla sur. dagen efter skulle spenderas på stan.. jossan fick stanna hemma för hon kom inte upp ursängen, bara för att spy ett antal ggr.. asså fräsch brud?:) hahah så shoppingturen blev inte lika mysig som ja hade hoppats på, orka prova något när man är sjukt bakis, men köpte en söt klänning iaf! o sen fixade vi saker till malins fest :)

kom hem o åkte tioll nya lägenheten där jag hjälpte mamma o pappa att tapetsera, sen hem o sova i soffan.. sen kom chris&samuel över o festade till det lite :) haha

söndag var en störd dag, jag tänkte alldeles för mkt.. o var mest depp, men tog en promenad me mammi o hjälpte till att tapetsera ett tag.. kvällen blev iaf bra o natten blev mys... <3

Inga kommentarer: