Site Meter

fredag 14 september 2007

Freeeedag

Imorse när jag vaknade blev jag så besviken över att mitt hår var kort, jag vill ha långt igen!!! varför vill man alltid ha det som man inte kan få?

Igår var en bra dag, handlade hem mat och tvättade, rensade ordentligt! två soppsäckar med kläder tog vi bort, det mesta ska skänkas till barn i gambia, m&p åker dit om några veckor.. o nej ja är inte alls sugen på att ligga i solen, men ja har kanske en egen plan på gång.. weeey!

blir det en snabbsväng till köping o sola o städa solariumet efter jobbet.. sen pratade mamma om skräpmat, men vad säger jag då nu när jag BARA äter nyttigt, jag säger nej! nej mamma jag vill inte.

eller så säger jag yeees!

Helgen är väldigt tom i min kalender vilket känns helt underbart
Det som är noterat
-Städa solariet
-MTV music awards
-Träna core

Skulle vilja åka en sväng till västerås också, gå på ikea! skulle också vilja umgås me Saga&Liam, träffa tjejerna, träffa andra mysiga personer, massa höstmyspromenader, äta god mat o kika bra film. Skulle även behöva städa&tvätta min bil, ta tag i det här med att sälja möbler, rensa hemma.
ikväll vill jag bara mysa i soffan med godis o film <3

Inga kommentarer: