Site Meter

onsdag 12 september 2007

Onsdag

Det är något fel på mig, jag har haft så förbannat ont i käken i typ tre veckor eller nått liknande.. så att de gör grymt ont att gäspa eller ibland tom att tugga mat. O nej de är inte på grund av den orsaken ni tänker nu, men seriöst så kan ja knappt gapa. Det här har väl inte varit världens problem förutom på förmiddagen när jag gäspar tre tusen gånger o svär lika mkt varje gång, men nu dessutom börjar det göra ont i "sidhuvudet" + örat på samma sida.. så nu sitterja o tänker ut tänkbara senarium.. hjärntumör? infektion inne i huvudet, att det krypit in nått äckligt djur i mitt öra som har ätit på min käke? ja ni kan tänka er själva.. nått fel är det iaf!

Gick asbra idag på passet, men shit va jobbigt de var med de två nya blocken.. så mkt hopp, tror inte att vi hade räknat me att de skulle bli så jobbigt, men de ska väl gå.

idag har vi beställt hem min dator på nytt men den kommer inte förrns den 12 oktober, hallå de är ju fan en månad kvar? dumt o säga det innan man beställde.. nu får jag ju världens problem.. ska jag släpa in min gamla dator i nya lägenheten, eller ska ja bo utan dator i nästan två veckor.. usch jag har så sjukt stora problem.

imorrn ska jag, mamma&pappa flytt städa, ska tydligen rensa ut min garderob har mamma bestämt.. känns sådär halvkul..
har fått ett helgjobb också, camillas mamma ringde mig igår o undrade om jag kunde städa på solariumet för hon skulle åka till karlstad o kika när camilla tävlade.. så de ska jag göra på fredag o lördag... får lite soltid så ja är nöjd :)

jaha annarsdå? nej ja kommer fan inte på nått förutom att ja känner mig lite stressad o orolig.. för vad vet ja inte, men känns som om allt i mitt liv är lite rörigt för tillfället.. skulle vilja ha lite mer KLARHET tack

baby think twice before you close that door

Inga kommentarer: