Site Meter

onsdag 26 september 2007

frukost smoothie

Krossade linfrön
havregryn, proteingryn
youghurt naturell
hallon
blåbär
banan
mjölk

Det mättade bra, är fortfarande mätt, iof är det mkt godare med glass, hallon, youghurt o socker. Men kan vara så att det inte är lika nyttigt :)

Igår blev vi bjudna på olles treårs kalas ( sandras hund) det var mysigt. Elin hade bakat muffins o bullar, sandra kakor o malin hade med sig tårta/bakelser.. o jossan en stor godispåse såklart. Blev slagsmål om tv kanalerna, ja&tilda vill ju självklart se kyle o de andra idol.. jag o tilda förlorade, så det blev idol o efter det desperate.. i love it!

Idag, hade tänkt hinna sola efter jobbet, men måste vara i hallen vid kvart över sex.. o ska även hinna måla byrån en sista gång + att jag glömt en räkning i lägenheten som jag måste betala idag o ska hade tänkt sova hos m&p inatt.. så det blir nog kungsör efter jobbet + en snabb solning, sen hem o slänga i sig en macka o sticka upp till träningen.. snabbdusch kika idol o efter det greys :) sen måste jag måla byrån o sen kommer jag slockna.. fattar inte hur dagarna kan vara så fulla.. imorgon ska jag packa det sista.. är rätt mkt kvar :/ sen flyttar vi alla saker på fredag.. på lördag ska vi hålla på o fixa i nya försöka få upp allt o på söndag blir det att inhandla alla möbler.. så hoppas jag har bestämt mig vad det är jag vill ha då.. hmm.. anlitade en thaitjej att städa ur gamla lägenheten.. sköööönt o slippa det

Inga kommentarer: