Site Meter

tisdag 25 september 2007

private party for you&me?

Tänk om det var en strålande fin julidag, jag skulle snart sluta på jobbet o ikväll skulle det bli grillning med kära vänner.. tänk vad underbart det hade varit :) haaa. men lite regn o grått är ju också mysigt.. mormor ringde o lockade mig med en lunch imorse.. vad alldeles för klänge sen jag träffade dom även fast de bor 50 meter från jobbet, är ju alltid så stressad efter jobbet.. så de va kul o träffa dem, kusin marcus kom också på lunch, kul o träffa han också händer ju inte allt för ofta nu för tiden :)

var asnervös när jag åkte till dansen igår, matilda skulle jobba så hon skulle inte vara med.. buu läskigt eftersom jag inte direkt pratat me någon annan där, men de gick bra :) o det var självklart lika kul o underbart som vanligt... sen kom jossis hem till mig.. vi var jävligt tekniska o koppladeihop min dator.. mmm smarta är vi haaa :) sen snokade vi runt en massa o hittade lite saftigt skvaller som vi ska ta upp på tjejkvällen ikväll.. hahah.

jaaa nu då? snarts lut för dagen.. sen hem o sätta på mat till mamma&pappa som tapetserar i min nya lägenhet sen till romantica o snacka lite, har lovat men är inte sugen.. :/ sen ska jag hjälpa till i nya lägenheten med det sista o så packa lite mer ikväll i gamla.. efter det ska jag dra mig hem till Mimmi där resten av gänget väntar o så ska vi spendera kvällen framför Tv o på balkongen :) massa snack o mys.

Idag fyller en underbar pojke år, samuel fyller 20, hoppas du får en underbar dag :)

Inga kommentarer: