Site Meter

onsdag 26 september 2007

Lindvallen

Sälen är bokat.. vilka ska med?=) åker 29/12.. hemresa är inte planerad, har stugan till den 5/1 men de flesta måste nog jobba tidigare.. ¨kommer bli grymt.. äntligen gör vi något o inte bara pratar om saker! Det finns ett fåtal platser kvar, intresserad?

ont ont ont.. i huvudet, ska hoppa i säng redan nu. känner att ja kommer ha ont ont ont i kroppen imorgon. usch vad jobbigt de känns med flytt i helgen.. skulle vilja hinna med så mkt annat, men helgen är proppfull.. hatar sånna helger, skulle vilja ha något ledigt utrymme.. meeeen lika bra för då går tiden fort o jag längtar efter våren :)

Har nyss betalat de sista på min bil till pappa, så nu äger jag min egen bil.. vuxenpoäng, visst?=)

de gick tydligen inte att kommentera om man inte var medlem eller så har jag fått höra så ni får fortsätta vara anonyma o jag får förtsätta fundera vad man kan skriva ut här.. ska kanske inte vara så ironisk, man skulle ju kunna få helt fel uppfattning om mig :)

sängen nu!

Inga kommentarer: