Site Meter

torsdag 27 september 2007

Flytt

Min fjärde flytt är på ingång, idag har jag packat ner det mesta.. har städskåpet, en garderob o alla skor kvar.. det får jag försöka hinna imorgon.. blir nog att gå tidigare från jobbet. Halv sex kommer pappa med lastbilen o då ska allt här vara klart...Det här är lätt den jobbigaste flytten.. kan vara för att det är första gången jag flyttar ensam! Eller hit flyttade jag ju ensam men då hade ja ju en som hjälpte till o packa o fixa alla tunga bitar. Men om jag tänker efter var nog den flytten iof tyngre på många andra sätt...

man ska inte blogga när man känner sig så trött på allt, men fan ja har ju inget annat att göra.. har bara en dator på golvet o massa kartonger.. sista natten här inatt.. kommer faktist sakna det här stället, min första egna lägenhet.. många bra minnen o många som är desto sämre.

nu ska ja gå o lägga mig o hoppas att jag somnar tidigt så att jag slipper tänka på allt jobbigt, puss&kram

Inga kommentarer: