Site Meter

måndag 17 september 2007

Mina tankar..

Jag har ju en hel del tid att sitta o filosofera på jobbet.. o tänkte just på att man kan dela in personer i olika fack..

Det finns personer som man älskar att slappa med - bara göra ingenting o samtidigt kunna vara ful o osminkad

Det finns personer man älskar att hänga med - hitta på massa galna saker med

Det finns personer man älskar att mysa med - som bara är så extremt gulliga o heta så att man bara vill krama på dom hela tiden

Det finns personer som man älskar att ha sex med - jaa som man bara älskar att ha sex med, tror inte att ja behöver gå in mer ingående på den

Det finns personer som man älskar att prata med - som är roliga att ha samtal med o som lyssnar o förstår

Det finns personer som man bara tycker är så sjukt snygga - dom vill man gärna kolla på helatiden

Så om man hittar någon som passa in på allt är det ganska bra antar jag?! :)

Idag ska jag o tilda dansa så jag vill bara att klockan ska bli halv åtta nånjävlagång!

Inga kommentarer: