Site Meter

måndag 17 september 2007

Läskigt

Sämst idag

Matilda fick akut ryggont på dansen! hon gick ner i ett djupt svank steg o kunde knappt ta sig ur det, hon bara skrek o tårarna kom.. jag blev helt livrädd, hon fick gå ut o vi dansade klart, efteråt ville jag ta me den jävlen till akuten, men hon ville hem.. hon kunde knappt gå o atts ätta sig i bilen tog ca fem minuter att sedan komma ur bilen tog en kvart o jag överdrver inte änns.. hoppas verkligen att det släpper.. för jag är ju absolut mest nervös över att hon inte kommer på mitt pass på onsdag som jag ska ha helt ensam igen..gaaah jag måste ha nån av mina galningar där så att jag blir vild, annars blir inte folk lika motiverade. Sjukt orolig är jag över dig nu hjärtat!

Trodde att jag blivit misshandlad när jag vaknade imorse, men de va bara träningevärk efter coren, själva passet känns rätt lugn, vi gör styrkeövningar i sakta tempo i grupp o de känns men de är inte så att det är väldigt jobbigt, men dagen efter känner man att det tar!

Bäst idag
Att mina tapeter kommer imorgon o att jag antagligen kommer få nyckel till nya lägenheten då också, bara att sätta igång :) nån som är grym på att tapetsera som vill hjälpa min pappì?

Att min nya bok låg innanför dörren när jag kom hem, så nu ska ja hoppa i säng o sträckläsa!

nattinatti

Inga kommentarer: