Site Meter

onsdag 19 september 2007

ONSDAG

Det mesta har odnat upp sig, toan ska bli fixad ( hoppas på en ny ) o hela lägenheten ska städas ut på måndag, även spisen ska kollas upp o badkaret kommer att vara inne på måndag! Så nu känns det bättre :) gaaah var arg jag var igår, mitt humör när tjejerna kom igår var verkligen hemskt, men efter några minuter hade de lugnat mig o jag var mkt gladare de vet precis vad de ska säga, thats why i love you all! Nu har jag bara panik över en sak.. men de måste jag ta med syster.. verkar som om de är tänkt att jag skabli kvar här efter detta år, men inget sägs rakt ut så jag förstår inte så mkt. jag känner iaf att efter de här året vill jag göra något annorlunda o inte så seriöst.. har pluggat som en tok de senaste åren.. på högstadiet var jag verklige inte seriös i skolan men hela gymnasiet o sen direkt tre år på ekonomilinjen.. det jag tänkte på när det kändes tungt var att efter de här tre åren kan ja ut o resa eller bara göra vad jag vill, men så böev de inte, de blev att direkt hoppa på ett jobb o tacka ja till ett år, o visst är jag överlycklig att jag fick den här chansen, men jag önskar att ja hade gjort något eget först o kunnat slappna av o bara hakul ett år, man blir ju inte yngre o ja kan ju inte åka ut o ha kul när jag är 45 haaa.
Jag skulle vilja bo i London o jobba där ett tag, eller NY fatta va coolt eller LA.. skulle kunna tänka mig att ta vilket jobb som helst ett år... bara testa massa olika saker o sedan falla tillbaka på min utbildning. Skulle vilja jobba med dans.. det vore ju drömmen o sen resa ett halvår.. sen skulle ja kunna tänka mig att slå mig till ro! MMM funderar mkt på framtiden för de är så mkt jag vill.. skulle även vilja få in en fot i banken, rådgivare där är också endröm.. gaaaah blir galen på mina tankar.. ska åka upp till min mammalediga syster efter jobbet o disskutera med henne!

Passet själv idag, är som vanligt galet nervös, men ja vet att de kommer gå super, laddad som tusan! ikväll blire hårt!

greys anatomy ikväll jag läängtar<3

VATTUMANNEN
21/1-18/2
Onsdagen blir i första hand romantisk, trots att du samtidigt känner att du inte riktigt vet vad du vill

haha passande?

jag är iaf bombsäker på en sak som jag vill :)

Inga kommentarer: