Site Meter

tisdag 18 september 2007

Ledsen

Pappa åkte in o hämtade tapeter o nyckel till nya lägenheten o ville åka dit direkt när jag slutat eftersom han inte hade sett den än. När vi kommer in känns det inte bra, den är så jävla skitig o äcklig, inte torkat någonstanns.. massa fettfläckar i köket o i lådorna är det stora fläckar o handavtryck på handtag.. fönsterna är jätte skitiga o golvet är inte heller fräscht. Vi går in på toan där jag blivit lovad ett nytt badkar men det finns inte där, toasitsen är spräckt o i botten är hela jävla toan rostig, ser så jävla äckligt ut! spisen är inte heller fräsch men de sa jag när jag var o kollade o de lovade att byta ut den om den inte fungerade som den skulle.. det kommer jag absolut säga att den inte gör, aldrig att ja gör mat på den äckliga spisen o får dom inte rent toan tänker jag inte flytta in. Jag är så jävla besviken just nu. Tänkte precis innan jag kom hit att ja kan lika gärna bo kvar här men när jag mötte mina zigenargrannar o tre alkisar som satt utanför porten o försökte få kontakt med mig så kom jag på att jag vill verkligen inte bo här heller.. Nu känns allt skit eftersom jag är världens bästa på att ta motgångar, blir alltid mobbad för att hela mitt liv är skit om nått skiter sig så nu är livet skit o jag är grymt sur.
hoppas gubben blir ångerfull imorgon när jag ringer o skriker på honom, annars vet jag fan inte vart jag ska bo? känner just nu för att flytta utomlands, nån som ska med?

Inga kommentarer: