Site Meter

fredag 28 september 2007

Snusk

har fått en efterfrågan på mer snusk i bloggen... hahah... vet vad ni alla vill veta, snuskiga detaljer om mitt sexliv.. men de tänker ja inte ge er. hade varit för ett halvår sen så okej :D

Hela morgonen har nästan bestått av fika.. på morgonen hade någon (?) ställt ett paket chokladkex i mitt fönster.. vem vet att jag älskar dom?=) så vid halv tio kom pappsen hit med lite arbete till mig o passade på att ta en fika, sen jobba i nån timme.. innan jag hör sagas röst ropa utanföer mitt fönster.. så då kommer syster&saga in på fika.. tur att chokladkexen fanns härdå för de är nämligen hennes favoritkex också :) o nu är det helt plötsligt lunch, tänk vad en morgon kanspringa iväg, som min mormor alltid säger :) nu ska jag äta lunch med tess, saga o pappi!

För att stilla eran undran så blir det inge snusk i helgen för mig :P men däremot blir det flytt&fest :) o träning av koreografier.. ska träna ragga med matilda, ska träna på en hemlig grej med tjejerna ikväll (weeeey), ska även gå igenom o uppdatera vårat aerobic program... mkt att göra.

1 kommentar:

Anonym sa...

men om du inte skriver om snusk kan du iallafall ladda upp en musbild eller rattarna iallfall, kan ju alltid hålla för ena nippeln eller nåt!

Mvh Torgny