Site Meter

tisdag 4 september 2007

Tisdag

Jag skulle förändra mina matvanor, förra veckan o helgen gick förvånasvärt bra.. igår o idag har det gått desto sämre.. chokladbit till lunch igår o kakor till kvällsmat (måste vara jossan som har sånt dåligt inflytande) imorse blev de kakor till frukost men de berodde mest på att jag sov alldeles förlänge o roffade åt mig de stackars kakorna som var kvar sen gårdagens moff med jossan. Nu har jag iaf ätit ordentlig lunch.. ikväll blir det smörgåstårta med hela släkten.. pappi fyller 51 idag :) men imorrn börjar mitt nyttiga liv igen, om bara jossan kunde lämna mig ifred :P

Jag o matilda var helt saliga igår efter raggan, hur kan man älska att dansa såhär mkt, vi förstår inte :) det är ju verkligen bättre än allt annat, jag blir hög av att dansa!
Fick också en skum överraskning igår, låg o sov i soffan när det ringer på nå konstigt nummer o rösten frågar om jag är hemma, ja svarar ja fortfarande typ i sömnen.. bra då kommer jag upp till dig nu.. då vaknade jag till kan jag lova! det var jimmy som var på väg till arboga o ville ha en fika, han hämtade även sina sista kläder o lite andra saker... lite seg.. var runt tre år sedan vi gjorde slut :) men de va trevligt.. hörde om alla hans sjuka planer.. haha.

vet inte om jag ska åka hem till åtta ikväll o umgås me tjejerna.. klarar jag en tisdag utan dom?=) nej tror fan inte det.

vi håller på och bygger ett nytt förråd här ute så det är massa bygg killar här, lite spännande eftersom de ända killar jag brukar se är min morbror, min kusin o min morfar :P hihi..

love you all ;)

Inga kommentarer: