Site Meter

torsdag 6 september 2007

Torsdag

Jag är invalid, helt handikappad! Kan inte böjja ena benet pga av att mitt knä gör så förbannat ont.. kom igår efter träningen, vet inte vad jag gjort riktigt.. men ont gör det. Kan inte gå bättre med det andra benet heller för den skinkan har jag världens träningsvärk i, nu måste vi snart sätta in block tre så att vi får träna andra skinkan också mimmi :) skulle egentligen gå en sväng med Tilda men de går fan inte, jag ser ju inte klok ut haha. Men de var lika bra för nu hinner jag städa av här hemma, kommer kännas bra när jag är klar.

Har lunchat med Matilda o Elin idag, på restaurang H, mkt mysigt!
Träffade även min gamla klasskompis Patrik, som nyss har fått ett mäklar/ekonomijobb i köping, han är grym :) usch nu börjar man sakna klassen.. vi var ju världens skönaste gäng, har aldrig skrattat så mkt som med er :) David&Patrik.. men mest saknar jag Marcela!

Snart kommer Matilda hit o kikar på idol har för mig att jossan skulle kika över också :) så bäst att sätta igång o städa!

Längtar tills imorgon..

Inga kommentarer: