Site Meter

tisdag 11 september 2007

tisdag

jag älskar min nya frisyr, sitter o speglar mig konstant, jag är nördig ja vet :) haha. men de känns så bra o ftrisk o nytt o kort o blondt, i just love it!

vet ni? min bästa bokserie gossip girl börjar sändas i usa den 19 sep. helt underbart ju, den lär ju vara lika bra som serie, ska jag allt ladda ner :) betsällde dator igår, trodde jag iaf.. men har inte fått något bekräftelse mejl eller inte pengar dragna... så min syster ska ringa o kolla idag annars beställer vid den idag, blev en dell som min syster "satt ihop själv" på hemsidan, blir nog bra.. jag hade bara två krav o det var att den skulle ha brännare o trådlöst nätverkskort, en valde hon resten... ska ladda som bara den, sex and the city, L word, laguna beach o gosspi girl.. massa bra :) min kusin ska hjälpa mig att koppla in den till tvn så att ja kan kolla på den, erkänn coolt haha :)

nu sitter jag o kikar på soffor samtidigt som jag jobbar.. börjar bli stressad nu, ikväll ska vi tjejer komma överänns om tapeter, så det går sakta framåt.

Missade dansen igår pga att mitt hår tog sån jävlatid, skitockså.

Inga kommentarer: