Site Meter

söndag 9 september 2007

På smällen

Har nyss varit hos kusin och kollat på filmen "på smällen" den var bra, men hade förväntat mig mer av den. Annars har den inte hänt allt för mkt idag, lunch hos mamma&pappa med hela familjen.. hoppade över coren o tog istället en lång promenad, saga&liam skulle åka vagn men efter ett tag ville saga gå själv o efter ännu ett tag passade det inte att gå längre o hon vägrade åka vagn, hon ville att jag skulle bära henne.. o hon väger inte tre kilo längre, så fatta vad stark jag är nu :P

veckans planer:
Mån - klippa mig (!!) sen dansa ragga o jossan kommer hem :)
Tis - tjejkväll, vi har massor att planera, fester, resor, tapeter osv, mkt viktiga saker ;)
Ons - Aerobic, vi ska sätta in block nummer tre, kommer bli hett
Tors - Ja o mamma ska börja flyttstäda.. puuuh

Sen äre helg igen, lovely
Helgens viktigaste: min mixer, jag ÄLSKAR den, nu blire smoothie till frukost lunch o kvällsmat o nej ja kommer inte tröttna :P

Det finns någon som är väldigt mysig.

Inga kommentarer: