Site Meter

måndag 1 oktober 2007

du själv kan vara en skiva :P

Har prickat av mkt på min att göra lista för dagen

*avslutat mitt elkontrakt på gamla lägenheten o anmält ny adress
*Fixat hemtelefon så att ja kan få internet
*pratat med min hyresvärd om saker han lovat men inte fixat
*ring massa samtal åt mammsen

kommer få hemtelefon på torsdag, 022710105, call me :P kan inte beställa internet förrns den är inkopplad, dvs på torsdag därefter tar det upp till 8 arbetsdagar att få internet... hur ska jag klara detta? fick även ett erbjudande om kabeltv från telia, gratis i ett år.. känns skumt, måste ju finnas nått krux me det att man typ låser sig till dom eller nå.. men han lovade glatt att de va gratis o inga krux.. så jag litade på grabben får väl se hur det blir med det :) så nu ska jag snart ha både hemtelefon, tv kanaler ( har 1,2 o 4 nu) o internet.. men kommer ju som sagt ta ett tag så ring mig gärna när ni saknar mig på msn :) hoppas även att värmen kommer kopplas på snart, så jag slipper sova med två täcken + pyjamas... jag som är så frusen, ragissar o långkallingar inne.. sexy ; ) ska försöka flytta in hos mimmi&jocke om kvällarna så att ja kan se alla bra program som inte går at missa :P

Dansa ikväll.. jaglängtar!

1 kommentar:

M sa...

En liten notering bara, det där som är gratis från Telia... skit bra verkligen...massa många bra kanaler... MEN inte TV3 =( Ifall du inte visste...