Site Meter

tisdag 2 oktober 2007

tisdis

Jag har hittat världens bästa resa, men tänker inte säga vart så att alla beställer o jag blir utan :P Har typ tjatat på alla jag känner nu o ja vet en som inte kommer kunna säga nej.. haaa jag vet precis, hon är lilte motsträvig nu men jag vet precis hur jag ska få henne mesträvig :) hahah.. du vet själv att du ska me, så säg JA nu så att vi kan boka!

tisdag idag, ska nog åka in o sola med mammi efter jobbet, sen hem o hoppas att hyresvärden har fixat det som skulle fixas för två veckor sedan, annars blir jag galen! efter det tjejkväll.. o jag vet en överaskning.. alla kommer bli som galna ikväll o jag längtar redan så mkt.. kommer bli en underbar kväll om allt bara går somjag vill.. o det gör det ju inte så iofta :P

att backa är fegt, att chansa är tufft..

Inga kommentarer: