Site Meter

onsdag 17 oktober 2007

im back

okej, jag kan inte låta bli, jag har alldeles för lungt.. jag har redan läst igenom alla bloggar jag följer, bilddagboken, facebook, veckorevyn o allt annat skit jag läser om dagarna.. har en kund men han försöker jag snåla lite på så att han ska räcka hela dagen! men annars då? jo jag mår rätt okej faktist, tjejerna är helt galna o lämnar mig ju nästan inte ensam en sekund, när ja kommer hem från jobbet knacker de på dörren o så kommer den första, sen äre aktiviteter till långt in på natten som gäller.. inatt blev de film me jossie, vi såg little miss sunshine.. så söööt film, rolig varen också. idag ska jag fika me Linn efter jobbet o sen direkt träning för att sedan åka till M&P. skulle ju fått internet igår men neeeej så blev de ju inte, jävlatelia! tar en vecka till.. buuu ;( Lyssnar på the sounds hela dagarna o jag älskar deras texter, så mkt att de blir the sounds på styrkan ikväll, de ni.. trodde ni inte va?!

mest är jag sur på mig själv, för att jag gör samma sak om o om igen... vet precis hur jag borde ha gjort, hur jag kunde ha gjort. Men jag vet också varför jag gjorde som jag gjorde.. men det är inte det viktiga just nu.. det som är viktigt är att jag saknar dig.. redan.. o att du är en av de viktigaste personerna i mitt liv.




If it feels so good
Then it can't be wrong

I've been lost I've been found, I've been fooling around.
I've been hold, I've been told, I've been changing my mind.
I've been up, I've been down, come on in, take your time.
I've been low, I've been high, I'm in love with this lie.
Aooooooo. Do you feel the same?
Aooooooo. It wears me out again.

Inga kommentarer: